Presention om Felicia!

Hej jag heter Felicia ochär 11 år gammal och har ett djur som är en hund ras är schapendos vet inte hur det stavas men tror det stavas så! Jag gillar att hänga med kompisar och att rida mmmmm och så går jag i gumnastik, springer med mamma i skogen, älskar hästar och mer men orkar inte siga allt jag gillar men ni vet ju lite nu hihi. Ääääää vad gillar jag inte: dom som ljuger och dom som  är typ så här j..... själviska och bara tänker på sig själv och behandlar inte alla på samma sätt KRIG är skik det vill jag alldrig ha och slagsmål ja sådant mmmmmm. JA ochmin favorit häst är Tingelinga (Tingeling) och Molly. Jag rider en gång i veckan och är i stallet på lördagar då. Ja jag tycker vel att jag värkar lite popelär i skolan och det är de flästa  hänger med mig på rasterna och mera sådant. Är ni popelära? eller är ni inte det? jag gillar ett TV program ( eller fler) som heter 112-Poliser 112-på... och ...  med mera. Typ älskar mycket på Tvin och datorn! Okej det var allt för mig nu. Kommrer inte på något mer nu så typ syns kanske snart;)

bild

Min älsklings hund som jag bara älskar så j.... mycket hon är så himla söt också!

Är inte så här långhårig längre vi har klippt hon min lilla prinsässa Smilla<3<3<3<<3 I LOVE YOU FOREVER<3<3<3<3<3

Amanda fotat bilderna på Smilla ♥

//FELICIA <3 SMILLA

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Är ganska populär :) <3

2012-04-18 @ 15:19:55
URL: http://ladyamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0